вівторок, 11 червня 2013 р.

Чарівний світ легенд рідного краю

      5 червня 2013 року діти з пришкільного табору денного перебування «Капітошка» ЗОШ №1 побували на краєзнавчій годині: «Чарівний світ легенд рідного краю»,яку провели працівники бібліотеки.
            Під час проведення години дітей знайомили з легендами про наш край, з книжковою виставкою : «Моя золотокоса земле , мій рідний край, мій оберіг», а також провели вікторину : «Наше місто в іменах  та назвах».
             На завершення  заходу з наймолодшими дітьми проведено конкурс:
 «Я люблю свою землю Хмільницьку», а з учнями 5-8класів провели віртуальну мандрівку : «Мій край у всьому неповторний»..
            Для всіх учасників була проведена лялькова вистава : « Нові пригоди Колобка» , яку підготували члени гуртка лялькового театру  «Чебурашка».
Відвідали краєзнавчу годину  48 дітей.


Немає коментарів:

Дописати коментар