четвер, 26 вересня 2013 р.

Святкуємо Всеукраїнський день бібліотек

       26 вересня у бібліотеці відбувся урок - бібліотечно-бібліографічної грамотності "Незнайко в бібліотеці" для учнів 2 класу за участю казкових героїв Незнайка та песика Бульки. Бібліотекар Коляда Л.Г. розповіла діткам про бібліотеку, про правила користування нею, про те, чому важливо читати книги і як правильно поводитися з книгою.
Під час уроку відбулася презентація книжкової виставки: "Багато знаю, бо читаю". На ній представлено літературу на різний смак користувачів-дітей.
     Виставка представлена за розділами: "Я поезію обираю!", "Я пригоди полюбляю", "Я гумор понад усе люблю", "Я без казок життя не уявляю", "Я енциклопедії вивчаю".
Книги з книжкової виставки не залишили байдужими до себе маленьких читачів.  Адже наповнення і яскравість її вражає всіх.


Немає коментарів:

Дописати коментар