пʼятницю, 2 квітня 2021 р.

Здоров'я дитини - багатство країни.

          Здавна відомо, що здоров'я дорожче золота. Це найголовніша складова нашого життя. Без нього ми - ніхто. Суспільство країни має бути здоровим - фізично, морально, духовно, соціально. 

    Важливе здоров'я кожної людини. Та все починається змалку - з немовляти. Здоров'я дитини - багатство України! Це її сьогодення і що,  найголовніше, - майбутнє!

    Як навчити дитину берегти своє здоров'я? У цьому нашим юним читачам допоможе валеологічний вернісаж  "Здоров'я дитини - багатство країни", організований  на абонементі книгозбірні. Тут в цікавій формі розповідається читачам про те, як правильно харчуватися, доглядати за собою, трудитися і відпочивати, а головне - зберігати здоров'я.




         "Про те, як харчуватися,

          Про те, як гартуватися,

          Хворобам як запобігати

          Та як міцне здоров'я мати,

           Щоб світ здолати непростий -

           Ти прочитай та не хворій."

     Прочитавши представлені книги, діти зрозуміють, як це чудово - бути здоровим!



Немає коментарів:

Дописати коментар